FAQ

Ik heb de bestelling geplaatst, maar heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Zolang het juiste e-mailadres is opgegeven, worden de bestelbevestiging en verdere verzendinformatie naar je e-mailadres gestuurd. Controleer je SPAM- of ONGEWENSTE e-mailmappen voor onze correspondentie en voeg ons e-mailadres info@lemberg-kaviar.eu toe aan je veilige lijst.

Waar komt kaviaar vandaan?

Lemberg -producten worden verkregen uit verschillende wilde zalmsoorten in de Noordwestelijke Stille Oceaan. Rauwe kaviaar wordt rechtstreeks geleverd aan de verwerkingsfaciliteiten van Lemberg vanuit de ongerepte, milieuvriendelijk onbedorven visserijgebieden in Alaska, VS, en Canada.

Wat betreft Steurkaviaar, vanwege het verbod op de visserij van steursoorten in hun natuurlijke habitats, haalt Lemberg zijn steurkaviaar voornamelijk uit Europese steurfarms. Kaviaar die in deze moderne aquacultuurfaciliteiten wordt geoogst, behoudt dezelfde kwaliteit en smaak als die van zoetwatersteuren. De Siberische (Acipenser Baerii) en Russische (Acipenser gueldenstaedtii) steursoorten worden in deze aquacultuurfaciliteiten gekweekt. De Amerikaanse steur is de enige steursoort die is toegestaan voor visserij in natuurlijke habitats. Deze kaviaar wordt aan Lemberg Caviar House geleverd vanuit de regio rond de Mississippi-rivier in de VS.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Onze producten zijn gegarandeerd vers. Ze worden opgeslagen en verwerkt volgens strikte gezondheids- en voedselveiligheidsregels. Elke bestelling wordt verpakt in een koelruimte met polystyreen/thermische verpakking en ijs-gelpacks om een geschikte transportomgeving te garanderen tot 5 dagen (afhankelijk van de buitentemperatuur en weersomstandigheden). Als je vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Als de bestelling wordt geplaatst van maandag tot woensdag vóór 14.00 uur, kun je verwachten dat je bestelling nog dezelfde dag wordt verwerkt en binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd. LET OP: tijdens drukke feestseizoenen (kerstmis, nieuwjaar, Pasen, enz.) kunnen we bestellingen ook op vrijdagen verzenden, afhankelijk van de mogelijkheden van onze koerier op dat moment.

De meeste bestellingen worden via UPS verzonden en je ontvangt een trackingnummer via e-mail zodra je bestelling uit ons magazijn is verzonden. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de bestelling te volgen en eventuele vertragingen te melden bij de koerier of onze klantenservice via e-mail op info@lemberg-kaviar.eu.

Wat rekenen jullie voor de levering?

Our standard delivery charge is only €15 for orders with a value up to €200. Orders with a value over €200 will bear no shipping charge.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

In het onwaarschijnlijke geval dat je bestelling beschadigd aankomt, maak dan foto's van de beschadigde verpakking en producten en stuur deze naar onze klantenservice via e-mail op info@lemberg-kaviar.eu. We zullen de schade evalueren en contact met je opnemen met een oplossing. Fotobewijs is erg belangrijk voor ons en zorgt ervoor dat er snel en passend actie wordt ondernomen om de kwestie naar tevredenheid op te lossen.

De gelpacks zijn gesmolten in het pakket en ik maak me zorgen of het veilig is om mijn kaviaar te eten?

Aangezien onze kaviaar vacuüm verpakt is onder strikte voedselveiligheidsomstandigheden en in de meeste gevallen op natuurlijke wijze wordt bewaard, en doorgaans binnen 5 dagen na verzending wordt geleverd, is het ergste wat kan gebeuren dat de houdbaarheidsdatum mogelijk met een paar weken wordt verkort.

Onze producten zijn gegarandeerd vers. Ze worden opgeslagen en verwerkt volgens strikte gezondheids- en voedselveiligheidsvereisten. Elke bestelling wordt in een koelruimte verpakt met polystyreen/thermische verpakking en ijs-gelpacks om een geschikte transportomgeving te bieden voor maximaal 5 dagen (afhankelijk van de buitentemperatuur, het weer, enz.). Bij twijfel, aarzel niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam door te schrijven naar info@lemberg-kaviar.eu.

Kan ik bij levering contant betalen?

Nee, betalingen moeten via onze website worden gedaan op het moment van het plaatsen van een bestelling. We accepteren Maestro, MasterCard, Visa en PayPal als betaalmethoden. Als je problemen ondervindt bij het direct betalen op onze site, neem dan contact op met je kaartuitgevende bank om eventuele door de bank opgelegde veiligheidsmaatregelen te bespreken. Als het probleem aanhoudt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam door te schrijven naar info@lemberg-kaviar.eu.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

We kunnen om gezondheids- en veiligheidsredenen geen retourzendingen van onze producten accepteren. We kunnen echter de retourzending van ongebruikte en ongeopende producten onder bepaalde omstandigheden accepteren, mits je de artikelen in hun originele verpakking (thermoboxen en ijs-gelpacks) of vergelijkbare geschikte verpakking retourneert.

BELANGRIJK: Alle retourzendingen moeten worden gemeld en overeengekomen met ons klantenserviceteam voordat je de artikelen terugstuurt. We zullen elk geval zorgvuldig individueel overwegen.